مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 17:552019-12-06سياسي

37 داوطلب در پایان روز ششم


آمار داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان های شاهین شهر میمه و برخوار در پایان روز ششم به37 نفر رسید.

- رییس هیئت نظارت بر اجرای انتخابات شهرستان های شاهین شهر، میمه و برخوار در گفت وگو با ایسنا، گفت: تعداد ثبت نام کنندگان ششمین روز از نام نویسی داوطلبان 8 نفر است که با احتساب روزهای گذشته تعداد داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان ششمین روز 37 نفر است.

اسفندیار تاجمیری افزود: ترکیب جنسیتی داوطلبان آقا نسبت به بانوان معادل 92 به 8 درصد است.

فرماندار شاهین شهر اکثریت داوطلبان را دارای مدرک کارشناسی ارشد دانست و افزود: به لحاظ تحصیلات 28 داوطلب دارای مدرک کارشناسی ارشد، 4 داوطلب دکترا و 5 داوطلب تحصیلات حوزوی دارند.

تاجمیری بر بازه سنی 30 تا 65 سال داوطلبان تاکید کرد و ادامه داد: 13 نفر از داوطلبان در بازه سنی 36 تا 40 سال و مابقی در سایر رده های سنی هستند.

فرماندار شهرستان شاهین شهر 30 درصدکل ثبت نام کنندگان را از جامعه ایثارگران دانست و افزود: فردا آخرین روز ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است و در راستای سهولت ثبت نام و افزایش تعداد داوطلبان در روز پایانی، اپلیکیشنی در سایت وزارت کشور بارگذاری شده که به واسطه آن بخشی از فرآیند ثبت نام و پرسش نامه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

37 داوطلب در پایان روز ششم

37 داوطلب در پایان روز ششم