مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 17:052019-12-06سياسي

روز جمعه در ستاد انتخابات قزوین چه گذشت؟


ششمین روز از ثبت نام کاندیدا برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه با حضور برخی از چهره های سیاسی استان قزوین پایان یافت.

- ایسنا/قزوین ششمین روز از ثبت نام کاندیدا برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه با حضور برخی از چهره های سیاسی استان قزوین پایان یافت.

روز جمعه 15 آذر، 16 داوطلب با مراجعه به حوزه مرکزی شهرستان های قزوین، آبیک و البرز ثبت نام کردند که همه شرکت کنندگان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد هستند، داوطلبان در بین رده سنی 33 تا 61 قرار دارند و از نظر شغلی یک نماینده مجلس، سه مدرس دانشگاه، چهار کارمند، سه فرهنگی و دو شغل آزاد هستند.

حضور حمیده زرآبادی نماینده فعلی قزوین سیده حمیده زرآبادی نماینده فعلی مردم قزوین، البرز و آبیک نیز برای ثبت نام به این حوزه انتخابیه مراجعه و ثبت نام خود را تکمیل کرد.

مستقل و آزاداندیش وارد شدم شهلا عطایی مدرس دانشگاه، که سابقه عضویت ده ساله در شورای شهر قزوین دارد نیز برای ثبت نام به حوزه مرکزی قزوین آمد.

وی با بیان اینکه مجلس جای سیاسی کاری نیست تصمیم های سیاسی و گروهی به ضرر مردم تمام می شود، تصریح کرد: آمده ام که کار مردمی انجام دهم و گره گشا باشم و به صورت مستقل و آزاداندیش وارد شدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز جمعه در ستاد انتخابات قزوین چه گذشت؟

روز جمعه در ستاد انتخابات قزوین چه گذشت؟