مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 13:302019-12-06سياسي

ایجاد فضاهای لوکس در بستر یک شهر تاریخی هم خوانی ندارد


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان این که ایجاد فضاهای لوکس در بستر یک شهر تاریخی هم خوانی ندارد، گفت: با مرمت و تغییر کاربری خانه‎های تاریخی علاوه بر احیای بناهای تاریخی از این ظرفیت برای نیازهای اقامتی استان و کشور استفاده می کنیم.

- ایسنا/یزد معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان این که ایجاد فضاهای لوکس در بستر یک شهر تاریخی هم خوانی ندارد، گفت: با مرمت و تغییر کاربری خانه‎های تاریخی علاوه بر احیای بناهای تاریخی از این ظرفیت برای نیازهای اقامتی استان و کشور استفاده می کنیم.

ولی تیموری معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه افتتاح یک اقامتگاه بومگردی در یزد، اظهار کرد: ظرفیت اقامتی استان یزد در ابتدای دولت یازدهم سه هزار و 700 تخت بود که امروز با افتتاح دو اقامتگاه بومگردی در شهرستان های یزد و مهریز از مرز 9 هزار تخت نیز گذشت.

وی با اشاره به وجود مشکلاتی در زمینه زیرساخت های اقامتی در گذشته، گفت: این کمبودها را بدون نیاز به ایجاد هتل های لوکس و سرمایه گذاری های خارجی با استفاده از ظرفیت های بومی و ایجاد و توسعه اقامتگاه های بومگردی و تاریخی برطرف کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد فضاهای لوکس در بستر یک شهر تاریخی هم خوانی ندارد

ایجاد فضاهای لوکس در بستر یک شهر تاریخی هم خوانی ندارد