مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 13:052019-12-06پزشكي

توسعه یک هوش مصنوعی که مثل نوزاد است


دانشمندان موسسه فناوری ماساچوست(MIT) یک هوش مصنوعی جدید ایجاد کرده اند که قوانین فیزیک را به طور بصری درک می کند و می تواند به دانشمندان در درک اینکه نوزادان چگونه شروع به شناختن دنیا می کنند، - دانشمندان موسسه فناوری ماساچوست(MIT) یک هوش مصنوعی جدید ایجاد کرده اند که قوانین فیزیک را به طور بصری درک می کند و می تواند به دانشمندان در درک اینکه نوزادان چگونه شروع به شناختن دنیا می کنند، کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از انگجت، ما اغلب از هوش مصنوعی به عنوان ابزاری برای اتوماسیون یا خودکار سازی کارهای خاص یاد می کنیم، اما به تازگی مشخص شده است که این فناوری می تواند به ما در درک بهتر از خود نیز کمک کند.

حداقل این چیزی است که گروهی از محققان موسسه فناوری ماساچوست(MIT) فکر می کنند و ادعا کرده اند که مدل جدید هوش مصنوعی آنها قادر به انجام آن خواهد بود.

این سیستم با نام ADEPT قادر است مانند یک انسان برخی قوانین فیزیک را به طور شهودی درک کند.

این سیستم می تواند در یک ویدئو به یک شیء نگاه و پیش بینی کند که چگونه باید بر اساس آنچه که از قوانین فیزیک می داند، عمل کند.

گروه سازنده ADEPT می گویند که مدل آنها به شناخت بیشتر از نحوه درک نوزادان از دنیای اطرافشان کمک می کند و همچنین به محققان دیگر اجازه می دهد تا در آینده هوش مصنوعی های باهوش تری تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه یک هوش مصنوعی که مثل نوزاد است

توسعه یک هوش مصنوعی که مثل نوزاد است