مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 13:002019-12-06سياسي

اولویت اصلی آموزش عالی، تربیت نیروی انسانی کارآمد است


تربیت نیروی انسانی یکی از اهداف اصلی توسعه آموزش عالی در کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات در دیدار با جامعه دانشگاهی تربت حیدریه گفت: رسالت اصلی در حوزه آموزش عالی کیفی سازی است و کسانی که معلم هستند می دانند مردم فرزندان خود را با اعتماد به دانشگاه می فرستند و همین باعث می شود که مسئولیت شرعی، اخلاقی و قانونی متوجه ما باشد.

منصور غلامی تصریح کرد: در خیلی از نقاط کشور مسئولان محلی و دستگاههای اجرایی به رشد و پیشرفت این دانشگاهها کمک کردند، این در حالی است که وزارت علوم به تنهایی نمی تواند همه امکانات را فراهم و موانع را برطرف کند.

وزیر علوم خاطر نشان کرد: یکی از سیاست های محوری ما توسعه پارک های علم و فناوری و مراکز رشد است که در سالیان اخیر موفق شده ایم بالغ بر چهار هزار شرکت دانش بنیان را در 197 مرکز رشد و 42 پارک علم و فناوری تحت پوشش قرار دهیم.

غلامی بیان داشت: اهمیت این موضوع زمانی بیشتر می شود که بدانیم با توجه به همه گرفتاریها و تهدیدات و تحریم هایی که در این مدت برای جمهوری اسلامی ایران بوجود آوردند، این کشور در بین 15 کشور برتر دنیا به لحاظ توسعه علمی قرار گرفته است و این یک تلنگر به مجامع علمی و سیاسی دنیاست که چگونه توانستیم با این همه گرفتاری که آنها برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت اصلی آموزش عالی، تربیت نیروی انسانی کارآمد است

اولویت اصلی آموزش عالی، تربیت نیروی انسانی کارآمد است