مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 12:252019-12-06سياسي

مردم در برابر جنگ های شناختی دشمن آگاه باشند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه دشمن شکل جدیدی از جنگ علیه کشورها به راه انداخته و آن جنگ شناختی است، گفت: مردم باید در برابر این جنگ آگاه و هوشیار باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد با اشاره به دشمنی های استعمارگران نسبت به ایران اسلامی اظهار داشت: دشمنان از ابتدا با استقلال و آزادی کشور ما مشکل داشتند و نمی خواهند یک کشور با محوریت دین و ولایت به استقلال برسد.

وی با بیان اینکه دشمنان از پیشرفت های کشور ما در هراس هستند، افزود: این میزان از پیشرفت های علمی به ویژه در زمینه انرژی هسته ای برای دشمن قابل باور نیست بر این اساس همواره به دنبال توطئه برای متوقف کردن پیشرفت های ایران هستند.

ناصری یادآور شد: یکی از اقدامات دشمن، تحریم و تحت فشار گذاشتن ملت ایران است تا شاید از این طریق بتواند پیشرفت های ما در زمینه نظامی و هسته ای را متوقف کند اما تاکنون در این زمینه به موفقیتی دست نیافته است.

ناصری عنوان کرد: دشمنان ایران اسلامی جز بدبختی چیز دیگری برای ما نمی خواهند و هرگز برای ما دلسوزی نداشته و ندارند.

وی با اشاره به اینکه امروزه دشمن روش های جدیدی را برای پیاده سازی توطئه های خود به کار بسته است، خاطرنشان کرد: جنگ های شناختی، حرکتی است که امروزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در برابر جنگ های شناختی دشمن آگاه باشند

مردم در برابر جنگ های شناختی دشمن آگاه باشند