مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 11:552019-12-06سياسي

برخی نمایندگان در آزمون شفافیت آرا مردود شدند


دبیر مطالبه گری تخصصی و گفتمان سازی ستاد اختصاصی راهبری بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد با بیان اینکه در استان گیلان نیز طعم مقاومت برای عدم شفافیت آرا توسط برخی نمایندگانمان را چشیده ایم، - گفت: برخی از نمایندگان در آزمون شفافیت آرا مردود شدند اما بدانند قطعا تأثیراتش را در انتخابات پیش رو خواهند دید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سید محمدصادق جعفری در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه رشت با اشاره به مطالبه گری دانشجویان دانشگاه ها و لزوم پاسخگویی نمایندگان به مطالبات مردم اظهار کرد: یکی از خواسته های به حق مردم، شفافیت آرای نمایندگان و وکلای آنان بوده که متاسفانه با مخالفت بسیاری از نمایندگان مواجه شده است.

وی با بیان اینکه در استان گیلان نیز طعم مقاومت برای عدم شفافیت آرا توسط برخی نمایندگان را  چشیده ایم، گفت: نمایندگانی که با شفافیت آرا مخالفند از چه چیزی ترسیده و واهمه دارند، اگر دلیل قانع کننده ای برای آرای خوددارید چه دلیلی بر عدم شفافیت باقی می ماند؟! دبیر مطالبه گری تخصصی و گفتمان سازی مرکز هماهنگی ستاد اختصاصی راهبری بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد یکی از ارکان مهم و سرنوشت ساز کشور را مجلس شورای اسلامی  دانست و تصریح کرد: برخی از نمایندگان در آزمون  شفافیت آرا مردود شدند اما بدانند قطعا تأثیراتش را در انتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی نمایندگان در آزمون شفافیت آرا مردود شدند

برخی نمایندگان در آزمون شفافیت آرا مردود شدند