مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 11:402019-12-06اقتصادي

بررسی «مالیات بر عایدی سرمایه» در برنامه «مناظره»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، برنامه امشب مناظره به بررسی طرح مالیات بر عایدی سرمایه که چند سالی است در راهرو های مجلس سرگردان است؛ - برنامه امشب مناظره به بررسی طرح مالیات بر عایدی سرمایه که چند سالی است در راهرو های مجلس سرگردان است؛ می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، برنامه امشب مناظره به بررسی طرح مالیات بر عایدی سرمایه که چند سالی است در راهرو های مجلس سرگردان است؛ می پردازد.

***در سال های اخیر اقتصاد ایران، تورم های بالا و دورقمی را تجربه کرده است، این تورم بالا که یکی از عوامل اصلی به وجود آمدن آن، تورم و نوسانات بخش غیرمولد اقتصاد است؛ باعث شده است که بخش های اصلی و مولد اقتصاد به دلیل عدم ثبات قیمت ها، با مشکلات عدیده ای مواجه شود.

البته این افزایش نوسانی قیمت ها همواره باعث ضرر نمی شود، برای برخی از سوداگران و محتکرین سودهای کوتاه مدت و بسیار زیاد را به دنبال خواهد داشت.

با این وجود در دنیا از سال ها پیش با وضع یک پایه مالیاتی به نام مالیات بر عایدی سرمایه بخش غیرمولد اقتصاد را مدیریت کرده و اجازه ورود سوداگر و محتکر را به این بازارها نمی دهند.

با این وجود این پایه مالیاتی جدید سال های سال است که در راهروهای مجلس سرگردان مانده استبه گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی ستاد رونق تولید، امشب ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی «مالیات بر عایدی سرمایه» در برنامه «مناظره»

بررسی «مالیات بر عایدی سرمایه» در برنامه «مناظره»