مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 11:402019-12-06حوادث

مالک تالار عروسی سقز بازداشت شد/تشکیل کارگروه بررسی حادثه دیشب سقز


استاندار کردستان ا ز تشکیل کارگروهی برای بررسی حادثه تالار عروسی در سقز خبر داد و گفت: مالک تالار به دستور دادستان بازداشت شده و امروز هم یک کارگروه برای پیگری و نظارت بر وضعیت ایمنی واحدهای فعال در این حوزه در سطح استان تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، بهمن مرادنیا پیش از ظهر امروز در عیادت از مصدومان حادثه آتش سوزی تالار مانگه شه و سقز در بیمارستان تامین اجتماعی سقز در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: حادثه ای که شب گذشته برای هم استانی های عزیزمان در سقز،  بانه و سردشت در تالار عروسی شهر سقز اتفاق افتاد، حادثه بسیار تلخی بود.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا وظیفه دانستم برای سرکشی از مصدومین این حادثه و عرض تسلیت به خانواده های داغدار جانباختگان این حادثه به این شهرستان سفر کنم.

استاندار کردستان افزود: حادثه ای که شب گذشته اتفاق افتاد شاید به دلیل یک سری سهل انگاری ها و عدم رعایت قوانین و مقررات حاکم بر ساخت و سازها و همچنین مسائل بهداشتی اتفاق افتاده است.

وی خاطرنشان کرد: مالک تالار شب گذشته بلافاصله بعد از وقوع حادثه به دستور دادستان بازداشت شده و امروز هم یک کارگروه برای پیگیری و نظارت بر وضعیت ایمنی واحدهای فعال در این حوزه در سطح استان تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالک تالار عروسی سقز بازداشت شد/تشکیل کارگروه بررسی حادثه دیشب سقز

مالک تالار عروسی سقز بازداشت شد/تشکیل کارگروه بررسی حادثه دیشب سقز