مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 07:502019-12-06دانش

مردم باید هیأت امنای مساجد را خودشان انتخاب کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، قسمت 195 برنامه بدون توقف، 13 آذرماه از شبکه سه سیما به روی آنتن رفت، در این برنامه میثم لطیفی رییس دانشکده معارف اسلامی و مدیریت دانشگاه امام صادق (ع) در خصوص بحث درآمدزایی برخی از مساجد از طریق راه اندازی فعالیت و کسب وکار عنوان کرد: - عضو شورای بنیاد ملی نخبگان در برنامه بدون توقف گفت: مردم باید هیأت امنا را خودشان انتخاب کرده و بر عملکرد آن ها نیز نظارت داشته باشند، همچنین تمام دخل و خرج ها و درآمد های مسجد نیز باید برای جلوگیری از شبهات شفاف باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، قسمت 195 برنامه بدون توقف، 13 آذرماه از شبکه سه سیما به روی آنتن رفت، در این برنامه میثم لطیفی رییس دانشکده معارف اسلامی و مدیریت دانشگاه امام صادق (ع) در خصوص بحث درآمدزایی برخی از مساجد از طریق راه اندازی فعالیت و کسب وکار عنوان کرد: مسجد در حوزه نهاد های اجتماعی جزء بخش های مردمی است.

مسجد قرار نیست کار اقتصادی انجام دهد، ولی فعالیت های پیرامونی مسجد و آن هایی که متصل به مسجد هستند، چون مسجد هزینه دارد و باید هزینه ها را تأمین کنند اشکال ندارد.

این پژوهشگر دینی ادامه داد: اگر فعالیتی برای سود انجام شود که بخش خصوصی می شود اگر هم قرار باشد که همه چیز را از دولت بگیرد که بخش دولتی می شود که این هم آفت دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم باید هیأت امنای مساجد را خودشان انتخاب کنند

مردم باید هیأت امنای مساجد را خودشان انتخاب کنند