مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 02:402019-12-05سياسي

116 نفر از زنجان داوطلب نمایندگی مجلس شدند


مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری زنجان با بیان اینکه 116 نفر در سطح استان داوطلب نمایندگی مجلس شدند، گفت: 109 نفر از داوطلبان، - خیرالله ترخانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ثبت نام از کاندیداهای انتخاباتی در زنجان از 11 آذرماه در چهار حوزه انتخابیه در زنجان آغاز شده است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری زنجان با اشاره به اینکه طی چهار روز گذشته از ثبت نام انتخاباتی 116 نفر داوطلب شده اند، تصریح کرد: 109 نفر از داوطلبان، آقا و هفت نفر خانم است.

وی با اشاره به اینکه طبق آمار از حوزه انتخابیه زنجان و طارم 67 نفر داوطلب شدند، گفت: همچنین از حوزه انتخابیه ابهر، خرم دره و سلطانیه 18 نفر، ایجرود و ماهنشان و دهستان های تابعه 10 نفر و از حوزه خدابنده 21 نفر برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند و میانگین سنی داوطلبین شرکت کننده 55 سال است.

ترخانی با اشاره به اینکه تا این لحظه مشکل خاصی در روند ثبت نام وجود نداشته و این فرآیند در آرامش ادامه دارد، گفت: ثبت نام تا 16 آذر ادامه داشته و داوطلبان نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی از ساعت 8 تا 18 می توانند با مراجعه به حوزه های اصلی مستقر در فرمانداری های زنجان، ابهر، خدابنده و ماهنشان نسبت به ثبت نام اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

116 نفر از زنجان داوطلب نمایندگی مجلس شدند

116 نفر از زنجان داوطلب نمایندگی مجلس شدند