مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 17:402019-12-05سياسي

نماینده مردم شازند در مجلس ثبت نام خود را قطعی کرد


نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی برای انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس نام نویسی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، علی ابراهیمی نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با حضور در فرمانداری این شهرستان برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شازند ثبت نام کرد.

وی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با تجربیاتی که کسب کردم آماده تر از دوره قبل هستم و در راستای رفع مشکلات مردم و به سرانجام رساندن برنامه های نیمه کاره تلاش خواهم کرد.

وی افزود: آمادگی بیش از دوره قبل و اتمام اقدامات نیمه کاره دو عامل مهمی است که انگیزه شرکت و رقابت در مجلس یازدهم خانه ملت را افزایش می دهد.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی افزود: با رای مردم شهرستان شازند به عنوان نماینده برگزیده شدم و در همین راستا تاکنون از هیچ کوششی برای رفع مشکلات مردم دریغ نکردم و از این پس نیز نخواهم کرد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به تامین هزینه های تبلیغاتی خود در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز بیان داشت: برای تامین هزینه های تبلیغاتی در دوره قبل یک منزل شخصی اضافه داشتم که آن را به فروش رساندم و برای این دوره نیز یک مقدار اندوخته شخصی اندک دارم که بنا دارم هزینه های تبلیغاتی خود را از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم شازند در مجلس ثبت نام خود را قطعی کرد

نماینده مردم شازند در مجلس ثبت نام خود را قطعی کرد