مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 17:252019-12-05سياسي

دانشجویان متعهد دلسوزان واقعی انقلاب هستند


نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار گسترش فعالیت های فرهنگی با محوریت جوانان انقلابی شد و گفت: دانشجویان مومن و متعد دلسوزان واقعی انقلاب هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لایینی شامگاه پنجشنبه به مناسبت روز دانشجو در جمع 300 نفر از دانشجویان نخبه استان با تاکید بر ضرورت نقش آفرینی جوانان در عرصه تحولات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی گفت: جوانان و دانشجویان امروز موتور محرکه در پیمودن مسیر توسعه و پیشرفت کشور هستند.

‏وی دانشجویان مومن و متعهد را دلسوزان واقعی انقلاب و کشور دانست و خواستار گسترش فعالیت های فرهنگی با محوریت جوانان انقلابی در عرصه های گوناگون شد.

امام جمعه ساری با اشاره به نقش موثر جوانان در پیشبرد اهداف انقلاب در گام دوم افزود: رهبر فرزانه انقلاب در بیانیه راهبردی گام دوم مسئولیت خطیر و سنگینی را بر عهده جوانان گذاشتند.

آیت الله لایینی توانمندسازی فرهنگی را از محورهای عمده فعالیت دانشجویان برشمرد و بر لزوم تمهید شرایط و بستر لازم برای تلاش بیشتر جوانان در حوزه های گوناگون فکری و فرهنگی تاکید کرد .

گفتنی است در این نشست دانشجویان نخبه تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان های بهشهر ،نکا، ساری، قائمشهر و بابل از سوی نماینده ولی فقیه در مازندران مورد تجلیل قرار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان متعهد دلسوزان واقعی انقلاب هستند

دانشجویان متعهد دلسوزان واقعی انقلاب هستند