مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 17:102019-12-05اقتصادي

عملیات اجرایی شهرجدید «تیس» در سواحل مکران آغاز شد


عملیات اجرایی شهرجدید «تیس» با حضور وزیر راه وشهرسازی، استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان محلی در شهرستان چابهار واقع در سواحل مکران آغاز شد.

- چابهار- عملیات اجرایی شهرجدید تیس با حضور وزیر راه وشهرسازی، استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان محلی در شهرستان چابهار واقع در سواحل مکران آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، وزیر راه و شهرسازی در حاشیه مراسم کلنگ زنی عملیات اجرایی ساخت شهر جدید تیس اظهار داشت: فاز نخست آماده سازی زیرساخت ها و توسعه این شهر با بیش از 70 میلیارد تومان اعتبار آغاز شد.

محمد اسلامی افزود: 27 سال از تصویب شهرجدید تیس می گذرد و دلیل تاخیر آن دیدگاه مسوولان و مدیران وقت این بوده که این شهر ضرورتی برای ایجاد ندارد.

وی بیان کرد: برنامه ریزی لازم برای ساخت شهر جدید و مدرن تیس انجام شده و این شهر قرار است به یک نقطه گردشگری، تفریحی و توسعه یافته تبدیل شود.

وی گفت: چابهار و کنارک در جنوب سیستان وبلوچستان به دلیل همجواری با سواحل و دریای عمان آب و هوای مساعدی دارند و برای گردشگری و کشاورزی مناسب هستند.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: از همه سرمایه گذاران و بخش خصوصی دعوت می کنم با حضور در این منطقه و سرمایه گذاری زمینه بهتر توسعه را در این محدوده ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی شهرجدید «تیس» در سواحل مکران آغاز شد

عملیات اجرایی شهرجدید «تیس» در سواحل مکران آغاز شد