مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 16:252019-12-05سياسي

نامزدی 229 نفر در همدان/ کاندیداتوری عضو هیأت اجرایی!


در پنجمین روز ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی، 92 نفر ثبت نام کردند تا تعداد کاندیداها در پنج روز اول به 229 نفر برسد.

-  خبرگزاری فارس ـ همدان؛ با توجه به فرصت دو روزه ثبت نام کاندیداهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس تاکنون 229 نفر در استان همدان نام نویسی کرده اند.

امروز در پنجمین روز از ثبت نام شاهد حضور برخی از چهره هایی بودیم که انتظار می رفت وارد عرصه انتخابات شوند و البته برخی چهره ها نیز بودند که منتظر آنها نبودیم.

  از میان نمایندگان فعلی مجلس، اکبر رنجبرزاده بار دیگر در این دور از انتخابات ثبت نام کرد او که یک پزشک است تاکنون دو دوره نامتوالی نماینده مردم اسدآباد در مجلس بوده است.

دوره قبل بهروز نعمتی به عنوان نماینده مردم این شهرستان در مجلس انتخاب شد که در دوره دهم در لیست امید قرار گرفت تا به عنوان نماینده مردم تهران وارد بهارستان شود؛ حال باید دید در ادامه نعمتی قصد کاندیداتوری دارد یا خیر؟ اگر بله از چه حوزه انتخابیه ای شانس خود را امتحان خواهد کرد؟ اتفاق دیگری که امروز در همدان رخ داد، ثبت نام فرماندار اسبق نهاوند به عنوان کاندیدا در فرمانداری نهاوند بود، اسماعیل زارعی کوشا فرماندار جوان و مورد علاقه کرم رضا پیریایی استاندار اسبق همدان بود تا آن جا که وقتی به عنوان استاندار قم، همدان را ترک کرد او را نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدی 229 نفر در همدان/ کاندیداتوری عضو هیأت اجرایی!

نامزدی 229 نفر در همدان/ کاندیداتوری عضو هیأت اجرایی!