مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 15:052019-12-05سياسي

کاهش 29 درصدی جرایم غیرعمد و محکومین مالی در استان


رییس کل دادگستری استان در مراسم تجلیل از خیرین ستاد دیه استان از کاهش 29 درصدی جرایم غیرعمد و محکومین مالی در استان در طی 8 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

- مرکز قزوین، حجت الاسلام والمسلمین قدرتی افزود: هم اکنون 256 زندانی نیازمند محکومین مالی و جرایم غیرعمد همچون بدهکار مالی، مهریه، تصادف و حوادث کارگاهی در زندان های استان به سر می برند.

وی افزود: قرار است امروز همزمان با میلاد با سعادت امام حسن عسکری (ع) تعداد 76 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و محکومین مالی که مجموع بدهی آنان 1 میلیارد و 740 میلیون تومان میباشد آزاد خواهند شد.

استاندار نیز در این مراسم گفت: مجموعه استانداری نیز در کنار کمیته امداد و ستاد دیه در جهت توانمندسازی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومین مالی فعال خواهد بود.

جمالی پور با اشاره به اقدامات بزرگ خیرین و مشارکت مردم افزود: با مشارکت خیرین و مردم دولت در جهت خدمت به اقشار ضعیف جامعه و نیازمندان اقدامات خوبی انجام شده است.

وی اظهارداشت: هر جا که مردم محور حرکت بودند اقدامات خوبی را در تمام زمینه ها شاهد بودیم.

استاندار بقای نظام و توسعه کشور را در گرو مشارکت مردم عنوان کرد و گفت: خدمت به مردم همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری و مسئولین نظام بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 29 درصدی جرایم غیرعمد و محکومین مالی در استان

کاهش 29 درصدی جرایم غیرعمد و محکومین مالی در استان