مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 15:052019-12-05اجتماعي

تمامی محورهای مواصلاتی جنوب استان باز است/ امکان تردد در گردنه ها با زنجیرچرخ


تمامی محورهای مواصلاتی جنوب استان باز است/ امکان تردد در گردنه ها با زنجیرچرخ رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال گفت: تمامی محورهای مواصلاتی به استان باز و تردد با زنجیرچرخ در گردنه ها امکان پذیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، معروف خسروی عصر امروز در گردنه الماس خلخال در حاشیه بازدید از عملیات برف روبی محور خلخال به اسالم اظهار کرد: کلیه محورهای مواصلاتی به استان باز و تردد با زنجیرچرخ در گردنه ها امکان پذیر است.

وی افزود: به غیر از محور پونل بقیه محورها هیچ مشکلی از لحاظ تردد نداشته و فقط در محور خلخال به اسالم استفاده از زنجیر الزامی است.

خسروی گفت: کلیه محورهای مواصلاتی به علت بارش برف از سمت خلخال به سمت شهرستان کوثر و شهرستان اردبیل لغزنده بوده و نیازمند دقت رانندگان برای تردد است و تردد با سرعت مجاز و رعایت هشدارهای هواشناسی و پلیس راه و راهداری می تواند در ادامه مسیر موجب سفری ایمن شود.

رییس اداره راهداری خلخال بیان کرد: بارش برف از شب گذشته در گردنه الماس آغاز شده و به تعدد راهداران محور ارتباطی خلخال به اسالم را برف روبی و 27 کیلومتراز این حوزه نمک پاشی شده است.

خسروی از ادامه بارش تا ظهر فردا در این محور خبر داد و گفت: تردد از این گردنه فقط با زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی امکان پذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی محورهای مواصلاتی جنوب استان باز است/ امکان تردد در گردنه ها با زنجیرچرخ

تمامی محورهای مواصلاتی جنوب استان باز است/ امکان تردد در گردنه ها با زنجیرچرخ