مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 14:452019-12-05اقتصادي

جذب سرمایه گذار با تامین زیرساخت های واحدهای صنعتی امکان پذیر است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: بسیاری از شهرک های صنعتی و معادن خراسان جنوبی به زیرساخت هایی چون برق نیاز دارند که اگر تامین نشود سرمایه گذار در این استان سرمایه گذاری نخواهد کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: بسیاری از شهرک های صنعتی و معادن خراسان جنوبی به زیرساخت هایی چون برق نیاز دارند که اگر تامین نشود سرمایه گذار در این استان سرمایه گذاری نخواهد کرد.

سید کمال الدین میرجعفریان، امروز پنج شنبه 14 آذر در مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی بیان کرد: نمی توان یک نسخه واحد برای تمام موارد پیچید و مدیری موفق خواهد بود که نیازها و مشکلات را باتوجه به شرایط منطقه احصا کند و برای رفع آن راهکار ارائه دهد.

وی افزود: خراسان جنوبی با این وسعت و شرایط استراتژیکی که دارد می طلبد برنامه های درون بخشی در آن انجام گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر هم افزایی، تصریح کرد: می طلبد کارهای بزرگ تری در این منطقه انجام گیرد که با تدابیری که استاندار خراسان جنوبی اندیشیده اند برنامه هایی تعریف و تمام برنامه ها وارد فاز اجرایی شده که باید آن ها را همراه یکدیگر پیش ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب سرمایه گذار با تامین زیرساخت های واحدهای صنعتی امکان پذیر است

جذب سرمایه گذار با تامین زیرساخت های واحدهای صنعتی امکان پذیر است