مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 14:452019-12-05سياسي

دشمن امروز در برابر ایران مستأصل شده است


دشمن چیزی برای ارائه در برابر ما ندارد و مستأصل شده، امروز حتی اگر بخواهد به جنگ سخت روی بیاورد، از نظر تجهیزات و قوای نظامی در شرایط خوبی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید احمد علم الهدی بعدازظهر امروز در همایش چهار هزار نفری جهادگران و دانشجویان بسیجی در دانشگاه فردوسی مشهد با بیان اینکه روز دانشجو روز استکبارستیزی از دشمنان است، اظهار کرد: امروز بر روی زمین، مکانی پیدا نمی شود که پرچم آمریکا را آتش نزده باشد و نقطه ای در زمین پیدا نمی شود که طنین شعار مرگ بر آمریکا در آن شنیده نشده باشد.

وی با اشاره به وقایع سال 42، ورود معاون رییس جمهور آمریکا و تظاهراتی که در دانشگاه تهران در اعتراض به این ورود اتفاق افتاد، افزود: تا امروز 66 سال می گذرد و می توان این سال ها را به دو بخش تقسیم کرد، بخش نخست سلطه آمریکا به جان و هستی مردم ایران و بخش دوم استکبارستیزی که توسط مؤمنان و قهرمانان خداجو صورت پذیرفت.

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه سرنوشت این 66 سال خفت، خواری و شکستی جهانی برای آمریکا است، تصریح کرد: امروز استکبار آمریکایی یک جریان ضعیف و مستأصل است و احساس نابودی می کند، این نتیجه رشادت های 66 سال اخیر جوانان و مردم مؤمن ماست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن امروز در برابر ایران مستأصل شده است

دشمن امروز در برابر ایران مستأصل شده است