مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 14:452019-12-05اقتصادي

مجتمع آموزشی خیر ساز رفاه دخترانه در مومن آباد سرخه افتتاح شد


مدیرکل نوسازی مدارس استان سمنان از افتتاح مجتمع آموزشی خیر ساز رفاه دخترانه در مومن آباد سرخه خبر داد و گفت: برای ساخت این مجتمع آموزشی 12 میلیارد ریال هزینه شده است.

- سعید هژبری در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه امروز طی مراسمی با حضور مسئولان مجتمع آموزشی خیر ساز رفاه دخترانه در مومن آباد سرخه افتتاح شد، ابراز داشت: این مدرسه در زمینی به مساحت سه هزار و 150 مترمربع و بااعتباری معادل 12 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی بابیان اینکه این مجتمع آموزشی با هزینه کرد 100 درصدی از سوی سید علاءالدین میر محمدصادقی خیر مدرسه ساز افتتاح شده است، افزود: این مجتمع شش کلاس درس، سالن اجتماعات و فضای اداری دارد که امروز به مجموعه آموزش وپرورش استان سمنان افزوده شد.

مدیر کل نوسازی مدارس استان سمنان بابیان اینکه عملیات اجرایی ساخت این مدرسه سال 93 کلنگ زنی شده بود، ابراز داشت: ساختمان آموزشی فضایی به مساحت 850 مترمربع را دارد و دو هزار و 225 متر مربع محوطه سازی در آن صورت گرفته است.

هژبری اضافه کرد: حضور و مشارکت خیران در پروژه های مدرسه سازی می تواند منجر به افتتاح هر چه زودتر این طرح ها در استان سمنان شود که اقدام شایسته سید علاءالدین میر محمدصادقی خیر مدرسه ساز در تسریع ساخت مدرسه شایان تقدیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع آموزشی خیر ساز رفاه دخترانه در مومن آباد سرخه افتتاح شد

مجتمع آموزشی خیر ساز رفاه دخترانه در مومن آباد سرخه افتتاح شد