مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 12:302019-12-05حوادث

خط کشی 3 هزار کیلومتر از جاده های مواصلاتی استان


برای ایمن سازی جاده های استان و کاهش حوادث رانندگی در این محورها 3 هزار کیلومتر از مسیرهای ارتباطی آذربایجان غربی خط کشی شده است.

- در آیین تودیع و معارفه رییس پلیس راهوار آذربایجان غربی مطرح شد خط کشی 3 هزار کیلومتر از جاده های مواصلاتی استان برای ایمن سازی جاده های استان و کاهش حوادث رانندگی در این محورها 3 هزار کیلومتر از مسیرهای ارتباطی آذربایجان غربی خط کشی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در آیین معارفه رییس پلیس راهوار فرمانده انتظامی استان گفت: 320 کیلومتر از محورهای ارتباطی استان نیز روکش و در دست بازسازی است.

شکری اضافه کرد: 800 کیلومتر از محورهای ارتباطی استان نیز با هدف ارتقا و ساماندهی و 400کیلومتر راه روستایی نیز آسفالت شده است.

رحمانی معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی هم در این بر گسترش و تقویت و توانمند سازی ناوگان حمل و نقل عمومی وفرهنگ سازی استفاده از ناوگان عمومی و جلوگیری از هدررفت سوخت تاکید کرد و گفت:با رفع حوادث حادثه خیز، خط کشی ها و علائم در محورهای ارتباطی ،عامل انسانی و وسایل نقلیه و.

در کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن باید برنامه ریزی های مناسبی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط کشی 3 هزار کیلومتر از جاده های مواصلاتی استان

خط کشی 3 هزار کیلومتر از جاده های مواصلاتی استان