مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 12:162019-12-05اجتماعي

لزوم اجرای سند جامع حمایت طلبی کنترل الودگی هوا


رییس پژوهشکده محیط زیست دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: با اجرای «سند جامع حمایت طلبی کنترل آلودگی هوا و کاهش تبعات آن بر سلامت» شاهد کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

- رییس پژوهشکده محیط زیست دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: با اجرای سند جامع حمایت طلبی کنترل آلودگی هوا و کاهش تبعات آن بر سلامت شاهد کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ آقای کاظم ندافی امروز در فرهنگستان علوم پزشکی ایران با بیان اینکه در مطالعات صورت گرفته مهمترین خطر تهدید کننده سلامت، آلودگی هواست گفت: همانطور که در دیگر کشور های جهان نیز آلودگی هوا مهمترین عامل خطر محیطی است از بین آلاینده های هوا نیز ذرات معلق بیشترین تهدید را برای سلامت مردم دارند که این روز ها در تهران بیش از چند برابر استاندارد جهانی است.

وی افزود: سند جامع حمایت طلبی کنترل آلودگی هوا و کاهش تبعات آن بر سلامت به مدت 2 سال در فرهنگستان علوم پزشکی با همکاری نمایندگان سازمان های اجرایی آماده شد که به عنوان جامع ترین سند علمی در این زمینه قابل استناد و اجرا است که در آن همه جنبه ها از قانون گذاری دولت تا استاندارد های مربوط به کیفیت هوا و اولویت های سازمان های دست اندرکار برای کاهش آلودگی ها عنوان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اجرای سند جامع حمایت طلبی کنترل الودگی هوا

لزوم اجرای سند جامع حمایت طلبی کنترل الودگی هوا