مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 10:202019-12-05دانش

مراکز تحقیقاتی گام دوم بسیج دانشجویی هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حامد اقبالی، معاون پژوهشی سازمان بسیج دانشجویی کشور در نشست مراکز پژوهشی بسیج دانشجویی سراسر کشور که امروز 14 آذر در سازمان بسیج برگزار شد گفت: - معاونت پژوهش و فناوری سازمان بسیج گفت: اولویت سازمان بسیج دانشجویی این است که بستر های لازم را برای انجام کار های پژوهشی تشکل های دانشجویی را فراهم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حامد اقبالی، معاون پژوهشی سازمان بسیج دانشجویی کشور در نشست مراکز پژوهشی بسیج دانشجویی سراسر کشور که امروز 14 آذر در سازمان بسیج برگزار شد گفت: هدف از برگزاری این نشست پاسخ به چند سوال مهم است موضوع اصلی در این زمینه نقش آفرینی دانشجویان تشکلی بعد از خروج از تشکل های دانشجویی بوده است.

بحران هویتی که بچه های بسیج دانشجویی بعد از خروج از تشکل ها با آن مواجه بوده اند این است که چه طور می توانند مسائل کشور را در جهت تحقق آرمان های انقلاب حل کنند.

وی ادامه داد: برخی از دانشجویان بعد از رشد در یک فرآیند سازمان یافته در چرخ دنده های زندگی حل می شوند که معمولا راهی برای ارایه دغدغه مندی آنها وجود ندارد.

اقبالی با بیان اینکه اکنون با ایجاد ساختارهایی به نام مراکز پژوهشی پاسخی از خود بدنه به این مسئله داده شده است تصریح کرد: مراکز تحقیقاتی خودجوش شکل گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز تحقیقاتی گام دوم بسیج دانشجویی هستند

مراکز تحقیقاتی گام دوم بسیج دانشجویی هستند