مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 09:252019-12-05دانش

ساختار بسیج دانشجویی از موضوع محوری به ماموریت گرایی تغییر کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بالایی، قائم مقام ریاست سازمان بسیج دانشجویی در نشست مراکز پژوهشی بسیج دانشجویی سراسر کشور که امروز 14 آذر در سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد گفت: - قائم مقام ریاست سازمان بسیج دانشجویی گفت: در جهت حمایت از پژوهشکده ها و مراکز تحقیقاتی که نسبت به بسیج دانشجویی فعالیت می کنند ساختار بسیج دانشجویی را از موضوع محور بودن به ماموریت محوری تغییر داده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بالایی، قائم مقام ریاست سازمان بسیج دانشجویی در نشست مراکز پژوهشی بسیج دانشجویی سراسر کشور که امروز 14 آذر در سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد گفت: جریان تشکلی بسیج دانشجویی امروزه در سازمان دانشجویی مورد حمایت قرار گرفته است.

در این نشست فعالان مراکز تحقیقاتی و پژوهشی 14 استان و 26 دانشگاه حضور یافته اند.

وی با بیان اینکه نقطه شروع این حرکت در بدنه بسیج دانشجویی بوده است نه در سازمان بسیج دانشجویی تصریح کرد: دانشجویان به طور خودجوش و از دل تشکل های دانشجویی به تشکیل مراکز تحقیقاتی و پژوهشی پرداخته اند.

افراد دغدغه مند و رشد یافته در بسیج دانشجویی بعد از اینکه از فضای تشکل های دانشجویی خارج می شدند به این نتیجه می رسیدند که باید برای حل مسائل کشور بستری را فراهم سازند و از ظرفیت های موجود در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختار بسیج دانشجویی از موضوع محوری به ماموریت گرایی تغییر کرده است

ساختار بسیج دانشجویی از موضوع محوری به ماموریت گرایی تغییر کرده است