مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 13:302019-12-02بين الملل

توسعه مناطق تحت کنترل ارتش سوریه در شمال شرق


ارتش سوریه با همکاری نیروهای روسیه موفق شد، مناطق تحت کنترل خود را د ر شمال شرق سوریه گسترش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیروهای ارتش سوریه با همکاری نیروهای روسیه، طی عملیاتی موفق شدند مناطق تحت کنترل خود را در شمال شرق سوریه گسترش دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه خبری مرکز موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه ، ارتش سوریه و نیروهای روسیه در منطقه عامودا واقع در نوار مررزی میان ترکیه و سوریه مستقر شده اند.

این در حالی این که این نیروها دیروز به صورت کامل منطقه صوامع العالیه (سیلوهای حبوبات) در نزدیکی بزرگراه حلب به حسکه معروف به M4 تحت کنترل خود در آوردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدیده بان، این پیشروی درست پس از زمانی صورت گرفت که نیروهای ترکیه و گروهای حامی آن، طبق توافق روسی ترکی، به سمت شمال منطقه،  عقب نشینی کردند در عین حال نیروهای دموکراتیک سوریه نیز چهار کیلومتر در جنوب جاده بین المللی عقب نشستند.

بر اساس گزارش منابع وابسته به دیده بان، جاده بین المللی به کنترل ارتش سوریه و نیروهای روسیه در خواهد آمد این منابع در ادامه افزودند: به دور از چشمان رسانه ها، نیروهای دولت سوریه به آرامی در تل تمر پیشروی می کنند و این در حالی است که در میان گروه های حامی ترکیه، خبرهایی شایع شده، مبنی بر اینکه این گروه ها هر لحظه منتظر دستور عقب نشینی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه مناطق تحت کنترل ارتش سوریه در شمال شرق

توسعه مناطق تحت کنترل ارتش سوریه در شمال شرق