مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 12:452019-12-02فرهنگي

فراخوان تولید فیلم کوتاه «سینما حماسه» منتشر شد


رییس حوزه هنری خراسان رضوی از انتشار فراخوان تولید فیلم کوتاه «سینما حماسه» خبر داد و 9 دی ماه سال جاری را آخرین مهلت ارسال آثار عنوان کرد.

- مشهد - رییس حوزه هنری خراسان رضوی از انتشار فراخوان تولید فیلم کوتاه سینما حماسه خبر داد و 9 دی ماه سال جاری را آخرین مهلت ارسال آثار عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خراسان رضوی، میثم مرادی بیناباج با بیان اینکه وجه حماسی، یکی از مهمترین عوامل ماندگاری یک اثر هنری است، گفت: جامعه امروز ما نیاز به هنر حماسی دارد زیرا وجه حماسی قادر است یک اتفاق تاریخی را به ساحتی فراتر از زمان و مکان خاص آن تعالی بخشد، حس هم ذات پنداری مخاطب را بالا ببرد و اسطوره ها و اسوه های محلی را به شخصیت هایی جهانی مبدل کند.

وی افزود: اما در سال های اخیر جریان هنر و ادبیات کشور به سمت زبان و بیان تغزلی و عاشقانه و گاهی متأثر از جریان روشنفکری غرب زده همراه با نوعی سیاه نمایی گرایش یافته، درحالی که انقلاب اسلامی خاستگاهی حماسی داشته است و روح حاکم بر آن پویایی و سرزندگی و گام برداشتن برای ساخت آینده با کوتاه کردن دست عوامل استبداد داخلی و استکبار خارجی از این مرز و بوم بوده است؛ لذا هنر مطلوب انقلاب اسلامی، هنر حماسیست تا بر پایه آن روح دلیری، پایداری، و دشمن ستیزی در جامعه منتشر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان تولید فیلم کوتاه «سینما حماسه» منتشر شد

فراخوان تولید فیلم کوتاه «سینما حماسه» منتشر شد