مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 آذر 1398 ساعت 07:252019-11-29پزشكي

اعلام جزییات ارائه خدمات «مراقبت از بیماران در منزل»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یکی از مشکلات موجود در سیستم درمانی بستری شدن برخی بیماران به دلیل خدمات معمولی در بیمارستانهاست؛ به شکلی که دریافت چنین خدماتی توسط بیمار هزینه های زیادی مانند ایاب و ذهاب، - رییس سازمان نظام پرستاری جزییات ارائه خدمات به بیماران 5 نوع بیماری را در منزل توسط مراکز هوم کر اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یکی از مشکلات موجود در سیستم درمانی بستری شدن برخی بیماران به دلیل خدمات معمولی در بیمارستانهاست؛ به شکلی که دریافت چنین خدماتی توسط بیمار هزینه های زیادی مانند ایاب و ذهاب، تلف شدن زمان زیاد و .

به دنبال دارد.

یکی از طرح هایی که در دست اجراست، ارائه خدمات هوم کر (مراقبت از بیمار در منزل) توسط مراکز هوم کر در کشور است.

محمد میرزابیگی، رییس سازمان نظام پرستاری درباره بیمه تعرفه خدمات پرستاری در خانه ، اظهار داشت: موضوع هوم کر (مراقبت بیمار در منزل) دو عرصه دارد؛ یکی خدماتی است که فرد مجوز لازم را می گیرد و خدماتی را در قالب هموم کر ارائه می دهند.

*ارائه خدمات به بیماران مبتلا به 5 بیماری در منزلوی ادامه داد: نکته ای که اکنون برای اولین بار در کشور اتفاق می افتاد، اختصاصاً برای بیماری های سکته مغزی، بیمار آی سی یو با شرایط پایدار؛ یعنی فردی که چند روز در آی سی یو بست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات ارائه خدمات «مراقبت از بیماران در منزل»

اعلام جزییات ارائه خدمات «مراقبت از بیماران در منزل»