مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آذر 1398 ساعت 15:402019-11-24سياسي

توجه به زمان بندی حضور پزشکان متخصص در بیمارستان های همدان


امام جمعه همدان با تاکید بر توجه به زمان بندی حضور پزشکان متخصص در بیمارستان های همدان گفت: بیمارستان ها باید از نظر پزشک، پرستار و تجهیزات تقویت شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی ظهر یکشنبه به همراه رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان و شماری از مسئولان از بیماران مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی همدان عیادت کرد و در جریان نحوه رسیدگی به بیماران قرار گرفت.

وی ضمن عیادت از بیماران در بخش های داخلی و اورولوژی با اهدای گل و آرزوی سلامتی و بهبودی از بیماران دلجویی کرد و حین عیادت از بیماران، دغدغه ها و مسائل آنها و همراهانشان را گوش داد و بر حفظ احترام و تکریم بیماران و همراهانشان در فضای درمانی تأکید کرد.

آیت الله شعبانی همچنین در سالن انتظار بیمارستان شهید بهشتی همدان با برخی از مراجعان گفتگو کرد و مسائل مطرح شده توسط مسئولان دانشگاه علوم پزشکی همدان پاسخ داده شد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در ادامه این بازدید در جلسه ای با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی همدان و مرکز آموزشی درمانی بهشتی بر جایگاه والای سلامتی و امنیت به عنوان دو نعمت ارزشمند تأکید و عنوان کرد: مرکز آموزشی درمانی بهشتی یک مرکز ارجاعی است که در مواردی منحصر بفرد است بنابراین نیازمند امکانات و نیروی درمانی ویژه بوده تا عملکرد انحصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به زمان بندی حضور پزشکان متخصص در بیمارستان های همدان

توجه به زمان بندی حضور پزشکان متخصص در بیمارستان های همدان