مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 17:252019-11-22اقتصادي

امضای تفاهم نامه رفع محرومیت شهرداری های سیستان و بلوچستان


نخستین بار برای رفع محرومیت شهرداری های سیستان و بلوچستان، تفاهم نامه ای سه جانبه امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز سیستان و بلوچستان، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور روز گذشته در همایش شهرداران سیستان و بلوچستان در دلگان، گفت: تفاهم نامه رفع محرومیت شهرداری های سیستان و بلوچستان بین سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، استانداری و شهرداری های سیستان و بلوچستان به امضا رسیده است.

جمالی نژاد افزود: این تفاهم نامه در هشت محور از جمله کمک به مطالعات و اجرای طرح های مدیریت پسماند، اجرای طرح های محرک گردشگری در شهرهای دارای قابلیت گردشگری بالا، تقویت سامانه ناوگان خدمات شهری شهرداری ها از طریق اختصاص خودرو، اجرای طرح های ساماندهی سکونتگاههای غیر رسمی در شهرهای دارای مصوبه برای سه سال پیش بینی شده است.

وی با اشاره به سهمیه بندی اخیر بنزین و مشکلات احتمالی سوخت افزود: قرار شد اگر در استان های مختلف کشور از جمله سیستان و بلوچستان این سهمیه بندی مشکلاتی داشته باشد، بتوانیم در قالب سهمیه هایی که در اختیار استانداران گذاشته می شود این مشکل را رفع کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان هم گفت: در پیش بینی بودجه سال آینده، صد درصد اعتبارات مربوط به حوزه عمران شهری و روستایی نسبت به امسال افزایش پیدا خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه رفع محرومیت شهرداری های سیستان و بلوچستان

امضای تفاهم نامه رفع محرومیت شهرداری های سیستان و بلوچستان