مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 15:102019-11-22اقتصادي

نماز جمعه چیتاب، مارگون


مرکز کهگیلویه وبویراحمد، خطیب جمعه مارگون در جمع نمازگزاران امروز این شهر با محکوم کردن اغتشاشات اخیر گفت: سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین موجب سوء استفاده و موج سواری معاندان نظام و انقلاب و عده ای فریب خورده شد.

حجت الاسلام پناهنده افزود: ملت فهیم، آگاه، بابصیرت، ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی هر چند که پس از سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین اعتراض هایی داشتند، اما به موقع صف خود را از آشوبگران جدا کردند.

وی به هفته بسیج (29 آبان ماه تا پنجم آذرماه) اشاره کرد و ادامه داد: بسیجیان نیرو های کارآمد کشور در میادین و عرصه های مختلف هستند و تاکنون نیز به نحو مطلوبی درخشیده و منشأ خدمات ارزنده بوده اند.

امام جمعه چیتاب:امام جمعه چیتاب هم در خطبه های نماز امروز این شهر با محکوم کردن اغتشاشات اخیر گفت: نتیجه کار کارشناسی شده سران سه قوه درکشور لازم الاجرا است.

حجت الاسلام وحدانی فر با تاکید بر هوشیاری مردم و حمایت رهبری از تصمیم سه قوا مبنی برسهمیه بندی بنزین افزود: طبق قانون اساسی کشور رهبری در امور ریز اجرایی کشور ورود نمی کند.

وی ادامه داد: اغتشاشگران باهدف براندازی نظام می خواستند ازآب گل آلود ماهی بگیرند که با هوشیاری، مردمِ با بصیرت، راهشان را از فتنه گران جداکردند و با حضور حماسی خود با آرمان های انقلاب و خون شهدا تجدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز جمعه چیتاب، مارگون

نماز جمعه چیتاب، مارگون