مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 14:152019-11-22سياسي

وزیر دادگستری: شاگرد استاد لنگرودی بودم


وزیر دادگستری کشور با اشاره به خدمات ارزنده دکتر جعفری لنگرودی گفت: دکتر لنگرودی ازجمله افراد سرشناس در علم حقوق است که افتخار داشتم در دوران دانشجویی شاگر این استاد بودم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، سید علیرضا آوایی عصر امروز در نخستین همایش بزرگداشت مقام علمی دکتر محمدجعفر جعفری لنگرود استان فلسفه و فقه و حقوق در سالن آمفی تئاتر دانشکده پرستاری و پیراپزشکی لنگرود اظهار کرد: دکتر لنگرودی ازجمله افراد سرشناس در علم حقوق است که افتخار داشتم در دوران دانشجویی شاگر این استاد بودم.

وی با بیان اینکه از وی تألیفات زیادی در زمینه حقوق، حقوق خانواده و ارث دارد، گفت: همه آثار این استاد علم حقوق و فلسفه در دانشگاه های کشور و جهان در حال تدریس است که برای برخی از کتاب هایش هنوز جایگزینی وجود ندارد.

وزیر دادگستری کشور با اذعان به اینکه دکتر لنگرودی در کتاب های خود ابتکارات جدیدی را در علم حقوق آورده است، افزود: دکتر لنگرودی یکی از اساتید برجسته ای است که نسبت به قانون مدنی کشور نقدهایی داشت و پیشنهادات خود را در قالب کتابی و با سه برابر فهرست قانون مدنی به چاپ رسانده است.

ارسلان زارع، استاندار گیلان نیز با بیان اینکه گیلان دارای پیشینه علمی و فرهنگی بزرگی دارد که بزرگان زیادی را به جامعه جهانی تحویل داده است، اظهار کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دادگستری: شاگرد استاد لنگرودی بودم

وزیر دادگستری: شاگرد استاد لنگرودی بودم