مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 12:552019-11-22سياسي

مرزداران کردستان همواره با آشوب و اغتشاش مخالف هستند


مرزداران استان کردستان همواره با آشوب و اغتشاش مخالف بوده و هستند و قدردان خدمات نیروی انتظامی و سایر حافظان امنیت برای برقراری نظم و امنیت خواهند بود.

- ایسنا/کردستان امام جمعه سنندج گفت: مرزداران استان کردستان همواره با آشوب و اغتشاش مخالف بوده و هستند و قدردان خدمات نیروی انتظامی و سایر حافظان امنیت برای برقراری نظم و امنیت خواهند بود.

ماموستا عبدالرحمن خدایی، در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج اظهار کرد: تعداد معدودی افراد بی تجربه و ناآگاه در چند روز اخیر با تخریب و آتش زدن اموال عمومی، پمپ بنزین، بانک و آمبولانس تنها ضرر زیادی را به مردم تحمیل کردند و با ایجاد آشوب و اغتشاش موجب خوشحالی دشمنان نظام شدند.

وی افزود: مردم استان کردستان همواره حامی اقتدار و امنیت انقلاب بوده و ثابت کرده اند که اجازه نمی دهند استکبار جهانی خدشه ای به امنیت و آرامش آنها وارد کند.

ماموستا خدایی در ادامه با دعوت از مردم همیشه درصحنه استان کردستان برای حضور در راهپیمایی روز شنبه بیان کرد: مردم کردستان فردا با حضور همیشگی خود در این راهپیمایی بار دیگر خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی نشان خواهند داد.

وی عنوان کرد: مرزداران استان کردستان همواره با آشوب و اغتشاش مخالف بوده و قدردان خدمات نیروی انتظامی و سایر حافظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزداران کردستان همواره با آشوب و اغتشاش مخالف هستند

مرزداران کردستان همواره با آشوب و اغتشاش مخالف هستند