مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 12:352019-11-22سياسي

بزرگترین عامل خنثی کننده آشوبگران خود مردم هستند


بزرگترین عامل خنثی کننده آشوبگران خود مردم هستند و در این میان  مردم با بصیرت و فهیم کشورمان با تاسی و احترام به فرامین رهبری نقش خود را با فاصله گرفتن از آشوبگران به خوبی ایفا کردند.

- ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: بزرگترین عامل خنثی کننده آشوبگران خود مردم هستند و در این میان  مردم با بصیرت و فهیم کشورمان با تاسی و احترام به فرامین رهبری نقش خود را با فاصله گرفتن از آشوبگران به خوبی ایفا کردند.

حجت الاسلام محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های عبادی و سیاسی امروز نماز جمعه ساری ضمن دعوت مردم مازندران به راهپیمایی روز یکشنبه در محکومیت اغتشاشات اخیر در ساری با بیان اینکه مردم ایران با بصیرت و معرفت شان میدان را برای آشوب گران خالی و صف خودشان را از آنان جدا کردند، اظهار کرد: ملت ایران نشان داده که به آرمان های انقلاب خیانت نکرده و اینان آشوبگرانی بوده اند که قصد براندازی انقلاب را دارند.

وی با اشاره به هفته بسیج تصریح کرد: بسیج عقبه استراتژیک نظام و مملکت و پشتوانه سپاه و قوای مسلح است، ازاین رو برای توسعه کمی و کیفی بسیج باید برنامه، سیاست و چشم انداز مشخص برای آینده داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه یکی از مهمترین فلسفه نماز جمعه ایجاد تقوا در دل ها است، گفت: تقوا، پرهیزکاری و رع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین عامل خنثی کننده آشوبگران خود مردم هستند

بزرگترین عامل خنثی کننده آشوبگران خود مردم هستند