مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 12:002019-11-22سياسي

آشوبگری در کشور خیانت به اسلام و مردم است


امام جمعه ری با اشاره به اینکه اغتشاشات اخیر از 4 سال قبل از سوی معاندان نظام طراحی شده بود گفت: آشوبگری در کشور خیانت به اسلام و مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ری ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: با توجه به اینکه در هفته بسیج هستیم این هفته را به بسیجیان خدوم و فداکار این شجره طیبه تبریک و تهنیت عرض می کنیم.

خطیب جمعه ری افزود: از بسیج دلاور می خواهیم همچون 40 سال اخیر که دوشادوش مردم بودند و در همه سختی ها و مشکلات به مردم یاری رساندند ادامه پیدا کند چرا که بسیج سرمایه تمام نشدنی برای کشور است و وجود بسیج منجر به پیروزی های زیادی برای ایران و کشورهای دیگری که از آن الگوبرداری کرده اند شده است.

امام جمعه شهرری در ادامه با بیان اینکه آشوبگری خیانت به اسلام و مردم است گفت: برنامه ریزی برای این اغتشاشات از 4 سال قبل از سوی معاندان نظام از جمله جریانات سلطنت طلب و منافقان انجام شده بود و دیدیم که با هوشیاری مردم چگونه صف اشرار و مردم جدا شد.

شاهچراغی عنوان داشت: اگرچه انتقاد و اعتراض حق مردم است اما باید حساب اعتراض را از آشوب و تخریب اموال عمومی و دولتی جدا کرد افزود: با وجود اینکه جریانات اخیر به سمت آشوبگری سوق یافته بود اما با رهنمود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشوبگری در کشور خیانت به اسلام و مردم است

آشوبگری در کشور خیانت به اسلام و مردم است