مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 11:552019-11-22سياسي

برپایی نمایشگاه دستاوردهای بسیج در ارومیه


نمایشگاه دستاورد های بسیج در آذربایجان غربی همزمان با آغاز هفته بسیج با حضور مسئولان، مدیران استانی و کار آفرینان در ارومیه افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی،معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: نمایشگاه دستاوردهای بسیج در 60 غرفه و با هدف نمایش قدرت، صلابت و توانمندی های بسیجیان در عرصه تولید و اقتصاد مقاومتی تشکیل شده است.

تقی نجمی اظهار داشت: این نمایشگاه در بخش های مختلفی چون پدافند غیرعامل، پژوهش، صنایع دستی، گوهر تراشی، پرورش ماهی، پرورش گل و گیاه، مواد خوراکی، عرقیات گیاهی، انواع پوشاک ایرانی و اسلامی و سایر بخش ها برپا شده است.

وی با اشاره به سایر برنامه های هفته بسیج بیان کرد: نشست صمیمی فرماندهان حوزه های مختلف با فرمانده سپاه شهدا و ائمه جمعه سراسر استان، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا و برگزاری یادواره های مختلف شهدا، برگزاری نمایشگاه توانمندی اقتصادی و مقاومتی بسیج از مهمترین برنامه های این هفته است.

وی با اشاره به برگزاری همایش بسیجیان و تجدید میثاق با ولایت افزود: 40 واحد طرح محرومیت زدایی در روستاها و مناطق صعب العبور سراسر استان نیز در طول هفته بسیج افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه دستاوردهای بسیج در ارومیه

برپایی نمایشگاه دستاوردهای بسیج در ارومیه