مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 11:552019-11-22سياسي

حکمت های امام خامنه ای در 6 دقیقه


امام جمعه تبریز خطاب به مردم آذربایجان و تبریز گفت: تبریزلی لر، الله سیزین باشیزی اوجادسین، شما ما را سربلند کردید و بار دیگر پیشگامی خود را در این حرکات انقلابی نشان دادید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم امروز در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه تبریز و در جمع باشکوه نمازگزاران مصلای امام خمینی(ره) با اشاره بر حکمت بیانات رهبر عظیم الشان در رابطه با حوادث اخیر اظهار کرد: رهبری در ارتباط با حوادث اخیر6 دقیقه صحبت کردند ولی ببینید این 6 دقیقه صحبت چه حکمت هایی به دنبال داشت که باید این 6 دقیقه صحبت ایشان از ابعاد گوناگون مورد تامل قرار گیرد.

  وی با بیان اینکه محورهای اصلی صحبت های رهبر معظم انقلاب توصیف حوادث، تبیین حوادث و چرایی حوادث بود، گفت: ایشان با اینکه با مصوبه سه قوه موافقت کردند ولی مطالبات چهارگانه ای هم داشتند.

  امام جمعه تبریز افزود: رهبر معظم انقلاب در صحبت های خود فرمودند که این مصوبه با توجه به  تصمیم مستند به مصوبه سران قوا و متکی به پشتوانه کارشناسی است که باید حمایت شود، البته نظرات کارشناسان متفاوت است و اگرچه قابل بازگشت نیست ولی قابل اصلاح است.

وی تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب همچنین مسوولان کشور را به همفکری، هم افزایی و پیگیری و موظف به مراقبت و نظارت بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکمت های امام خامنه ای در 6 دقیقه

حکمت های امام خامنه ای در 6 دقیقه