مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 11:452019-11-22سياسي

نباید به مخلان امنیت اجازه عرض اندام داد


امام جمعه پیرانشهر با تاکید بر اینکه ایجاد ناامنی خطرناکترین مصیبت برای جامعه است گفت: نباید به مخلان امنیت اجازه داد تا آرامش شهرها را از بین ببرند و عرض اندام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، ماموستا مصطفی محمودی امام جمعه پیرانشهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر با تاکید بر اینکه امنیت بزرگترین نعمت در جامعه است اظهار کرد: خداوند متعال در سوره مبارکه انعام در مورد عذاب الهی آیاتی را مطرح کرده و کسانی که راه باطل را پیش گیرند، این عذاب از زمین و آسمان بر آنها نازل می شود بنابراین مردم باید آگاه بوده و در راه حق حرکت کنند.

وی در ادامه با اشاره به برخی ناآرامی های اخیر کشور در مسئله گرانی بنزین گفت: اگر این اعتراضات در افزایش قیمت بنزین، معقول و منطقی باشد قابل قبول است اما اگر عده ای با تحریک دشمن دست به آشوب زده و به اموال عمومی صدمه وارد و بانک ها را به آتش بکشند قابل قبول نیست و باید با چنین افرادی برخورد قاطع کرد.

امام جمعه پیرانشهر با تاکید بر اینکه ایجاد ناامنی خطرناکترین مصیبت برای جامعه است افزود: نباید به مخلان امنیت اجازه داد تا آرامش شهرها را از بین ببرند در حالی که سران سه قوه این تصمیم را گرفته و رهبر معظم انقلاب نیز از تصمیم سران سه قوه حمایت قاطع کردند و بنابراین فرمایشات ایشان فصل الخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید به مخلان امنیت اجازه عرض اندام داد

نباید به مخلان امنیت اجازه عرض اندام داد