مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 11:402019-11-22سياسي

مسیر مطالبه گری از آشوبگر منافق جداست/ حمایت از ولایت تا پای جان


مردم مشهد امروز به راهپیمایی آمدند تا به تمام دنیا ثابت کنند هر چقدر تحریم ها و گرانی ها را زیاد کنند مردم شریف ایران ایستادگی و مقاومت می کنند و تا پای جان از رهبر فرزانه انقلاب حمایت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، مردم همیشه حاضر در صحنه این شهر صبح امروز با وجود سرمای هوا برای راهپیمایی و ابراز انزجار از اغتشاشگران و میثاق با ولایت در عرصه میدان شهدا حضور یافتند.

خبرنگار فارس در مشهد، با تنی چند نفر از راهپیمایان گفتگویی کوتاه کرده که در ادامه می خوانید: ولایت رهبری ولایت رسول خدا(ص) است یک شهروند در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد گفت: با وجود اینکه از قشر متوسط جامعه هستم وقتی خبر گرانی بنزین را شنیدم خیلی ناراحت شدم، زیرا این شوک فشار زیادی برای مردم به همراه داشت، اما زمانی که رهبری اعلام کردند من از این تصمیم حمایت می کنم، قلبم آرام گرفت.

عطیه فخرامی ادامه داد: امروز به خاطر اینکه ثابت کنیم ولایت رهبری، همان ولایت رسول خدا(ص) است، با بچه های هیأت رسول الله (ص) مشهد برای اطاعت و حمایت از رهبر عزیزمان حضور یافتیم و حتی چنانچه شرایط سخت تر بشود، دشمن بداند ما تا آخر جان پیرو و مطیع رهبری هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر مطالبه گری از آشوبگر منافق جداست/ حمایت از ولایت تا پای جان

مسیر مطالبه گری از آشوبگر منافق جداست/ حمایت از ولایت تا پای جان