مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 11:402019-11-22سياسي

دشمن به دنبال ایجاد نا آرامی در کشور است


دشمن به دنبال ایجاد نا آرامی در کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین توسلی در خطبه های نماز جمعه این هفته پردیس با انتقاد بر اینکه افزایش قیمت بنزین در زمان و شرایط مناسبی اجرایی نشده است اظهار داشت: اگر این افزایش قیمت به تدریج صورت می گرفت که مردم دچار شوک نمی شدند بهتر بود و مشکلات و اغتشاشات پدید نمی آمد.

امام جمعه پردیس با تاکید بر اینکه حضور مردم پای صندوق های رای با امنیت ملی ارتباط مستقیم دارد گفت: با توجه به اینکه ایران در منطقه محور مقاومت قرار دارد لذا دشمنان در تلاش هستند تا با ایجاد آشوب در سوریه، لبنان، عراق در کشور ما جو نا آرامی را به وجود بیاورند و ضروری است که مردم بصیر ما در این زمینه هوشیار باشند و با هوشیاری کامل عمل کنند.

توسلی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته بسیج بیان داشت: بسیج شجره طیبه و نیروی ایرانی و مردمی است و امروز بسیج دنیای اسلام در نقاط مختلف و کشورهای زیادی ایجاد شده است و امروز من به نمایندگی از طرف مردم از نیروهای مخلص و خدمتگزار می خواهم تا با مسببان حادثه و اغتشاشگران برخورد کنند.

وی به عملکرد آشوبگران نیز اشاره کرد و گفت: آشوبگران خسارات زیادی را به بیت المال وارد آوردند و می خواهیم که به سزای اعمالشان توسط قانون برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال ایجاد نا آرامی در کشور است

دشمن به دنبال ایجاد نا آرامی در کشور است