مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 11:052019-11-22سياسي

اغتشاشات اخیر کشور حاصل برنامه ریزی های دشمن بود


امام جمعه نهاوند با بیان اینکه اغتشاشات اخیر کشور حاصل برنامه ریزی های دشمن بود، گفت: باید با عوامل بر هم زننده نظم در جامعه برخورد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های نماز جمعه نهاوند بابیان اینکه اگر مردم ایمان بیاورند و تقوا پیشه کنند در همین دنیا برکات آسمان و زمین، به آنها عطا می شود، عنوان کرد: امروز مردم ایران باید به سلاح تولید داخلی مسلح شوند تا در این جنگ نابرابر موفق و پیروز باشیم.

وی با بیان اینکه امروز جنگ اقتصادی حاکم است و اگر ایمان و تقوا وجود داشته باشد جلوگیری از قاچاق و اسراف یک اصل می شود، گفت: همین رفتار می تواند در این جنگ ناجی مملکت ایران باشد.

امام جمعه نهاوند تصریح کرد: اگر تقوا وجود داشته باشد جامعه به کار و تولید، ترک اسراف و ترک مصرف کالای خارجی منتهی می شود.

وی در ادامه به رهنمودهای امام خمینی(ره) در مورد بسیج اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند بسیج لشکر مخلص خداست و ای کاش من هم از بسیجیان بودم.

حجت الاسلام مغیثی افزود: روزی که امام(ره) بسیج را تشکیل داد کسی فکر نمی کرد بعد از 40 سال دنیای اسلام و منطقه از ایران اسلامی الگو بگیرد اما امروز نیروهای مقاومت و مردمی در منطقه از ایران الگو گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اغتشاشات اخیر کشور حاصل برنامه ریزی های دشمن بود

اغتشاشات اخیر کشور حاصل برنامه ریزی های دشمن بود