مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 08:502019-11-22بين الملل

آدام شف: هیچ چیز بدتر از رییس جمهور بی اخلاق نیست


رییس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا اظهار کرد: رفتار دونالد ترامپ در قبال اوکراین بسیار بدتر از رفتار ریچارد نیکسون، رییس جمهور اسبق آمریکا که منجر به سرنگونی وی شده است.

- رییس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا اظهار کرد: رفتار دونالد ترامپ در قبال اوکراین "بسیار بدتر" از رفتار ریچارد نیکسون، رییس جمهور اسبق آمریکا که منجر به سرنگونی وی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته خبرگزاری فرانسه، آدام شف، رییس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا و رهبر تحقیقات مربوط به استیضاح دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا با اشاره به موضوع رسوایی سال 1972 واتر گیت که ریچارد نیکسون، رییس جمهور اسبق آمریکا درگیر آن شده و به خاطرش استعفا کرد گفت: اتفاقاتی که ما در مورد مسئله ترامپ دیده ایم بسیار جدی تر از موضوع سرقت درجه سه از مقر حزب دموکرات است که محور رسوایی واتر گیت بود.

وی ادامه داد: در این جا ما داریم درباره موضوع گرو نگهداشتن کمک نظامی به یک کشور همپیمان ما در جنگ و همچنین موضوع گرو نگهداشتن دیداری در کاخ سفید به منظور اعمال فشار صبحت می کنیم و این خیلی فراتر از کارهای است که نیکسون انجام داد.

وی تاکید کرد: هیچ چیز خطرناک تر از رییس جمهوری بی اخلاق که خود را فرای قانون بداند نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آدام شف: هیچ چیز بدتر از رییس جمهور بی اخلاق نیست

آدام شف: هیچ چیز بدتر از رییس جمهور بی اخلاق نیست