مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 06:402019-11-22ورزشي

سهمیه شمشیربازی در چه صورت به خطر می افتد؟/ 3 رویداد، 2 فینال و یک رقیب


بر اساس رنکینگ فعلی فدراسیون جهانی شمشیربازی، کسب سهمیه تیمی ایران برای المپیک قطعی است به شرطی که تا پایان سه رویداد گزینشی دیگر، فاصله چینی ها با اهدافشان بیشتر از امروز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جام جهانی شمشیربازی مصر و حضور در آن فرصت خوبی بود برای اینکه شمشیربازی ایران بتواند شرایط فعلی خود را برای حضور در المپیک و کسب سهمیه تیمی آن هرچه بیشتر بهبود بخشد.

به همین دلیل و با وجود مشکلات ایجاد شده در رابطه با ویزای شمشیربازان، تلاش زیادی صورت گرفت تا این اعزام به سرانجام برسد.

نتیجه هم کسب امتیازات المپیکیِ دوباره و ارتقای جایگاهی بود که برای تیم اسلحه سابر ایران و در رنکینگ جهانی رقم خورد اما در عین حال حضور چین و نتایجی که شمشیربازان این کشور در مصر به دست آوردند تا حدی زنگ خطر را برای شمشیربازان ایران به صدا درآورد تا برای حفظ موقعیت فعلی و سهمیه ای که هنوز به نام شان ثبت نشده، آگاه تر باشند.

در جریان جام جهانی مصر که هفته گذشته برگزار شد، نمایندگان ایران در بخش انفرادی و تیمی به نتایج قابل توجه - در حد رویدادهای دیگر - دست پیدا نکردند با این حال 30 امتیاز المپیکی گرفتند و در رنکینگ تیمی جهان هم یک پله صعود کردند و در جایگاه پنجم قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه شمشیربازی در چه صورت به خطر می افتد؟/ 3 رویداد، 2 فینال و یک رقیب

سهمیه شمشیربازی در چه صورت به خطر می افتد؟/ 3 رویداد، 2 فینال و یک رقیب