مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 06:302019-11-22سياسي

اصرار مجلس بر حذف سود مرکب بانکی


سخنگوی هیئت رییسه مجلس، تایید مصوبه مجلس درباره حذف سود مرکب بانکی از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام را، راهکار مناسبی برای رونق اقتصادی کشور دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت؛ آقای اسدالله عباسی درخصوص ضرورت حذف سود مرکب بانک ها، گفت: بدهی ها و معوقات کلان بانکی چرخه منابع بانک ها را متوقف می کند، بنابراین بهترین کار حذف سود مرکب است به همین منظور مجلس طرح دوفوریتی را در این خصوص باعنوان طرح جزییات طرح الزام بانک ها و موسسات اعتباری غیربانکی به حذف سود و جریمه مضاعف از بدهی تسهیلات گیرندگان به تصویب رساند که اکنون در مجمع تشخیص مصلحت نظام بررسی می شود.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دریافت سود مرکب با اصول شرعی در تضاد است، افزود: حذف سود مرکب به تولیدکنندگان و کشاورزان کمک می کند تا بتوانند چرخه تولید را گسترش دهند و در ادامه افراد بیشتری مشغول به کار شوند.

به گفته آقای عباسی، رییس بانک مرکزی با تصویب طرح دوفوریتی جزییات طرح الزام بانک ها و موسسات اعتباری غیربانکی به حذف سود و جریمه مضاعف از بدهی تسهیلات گیرندگان ، بنگاه های اقتصادی تعیین تکلیف شده و این مصوبه شامل بسیاری از مردم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصرار مجلس بر حذف سود مرکب بانکی

اصرار مجلس بر حذف سود مرکب بانکی