مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 05:352019-11-22سياسي

آمادگی مردم چرام ،سوق و مارگون برای شرکت در راهپیمایی امروز


مردم شهرهای چرام،سوق و مارگون در کهگیلویه و بویراحمد پس از اقامه نماز جمعه امروز در راهپیمایی دفاع از امنیت و اقتدار ایران اسلامی شرکت می کنند.

- مرکز کهگیلویه و بویراحمد، مردم شهرهای چرام ،مارگون و سوق آماده اند تا ساعاتی دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی دفاع از امنیت و اقتدار کشور بار دیگر از تمامیت ایران اسلامی دفاع کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان گفت: این راهپیمایی با توجه به درخواست های مردم این شهرها و در حمایت از امنیت کشور برگزار می شود و از تمامی گروه ها برای هرچه باشکوه برگزار شدن آن دعوت شده است.

حجت الاسلام خاضع افزود: این راهپیمایی امروز جمعه اول آذر در شهر چرام پس از اقامه نماز جمعه از مصلی تا میدان مرکزی این شهر برگزار می شود.

مردم ولایی شهر سوق نیز پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه از مصلی تا خیابان گلزار شهدا و در مارگون هم مردم پس از اقامه نماز جمعه از مصلی تا مرکز این شهر در راهپیمایی دفاع از امنیت و اقتدار ایران اسلامی شرکت می کنند.

وی از مردم بصیر، آگاه، زمان شناس و انقلابی شهرهای چرام، سوق و مارگون که با هوشیاری و غیرت دینی و ملی، صف خود را از اشرار و اغتشاشگران جدا کرده اند قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی مردم چرام ،سوق و مارگون برای شرکت در راهپیمایی امروز

آمادگی مردم چرام ،سوق و مارگون برای شرکت در راهپیمایی امروز