مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 04:102019-11-22ورزشي

پیروزی مسجدسلیمانی های دهه 50 بر آلن راجرز


یک زمان مسجدسلیمان تیمی داشت که بهش افتخار می کردند؛ تیمی به نام تاج مسجدسلیمان که پرسپولیس ستاره دار را مثل آب خوردن از پا درمی آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابـراهـیم افـشـار، روزنامه نگار، در روزنامه همشهری نوشت: این خاطرات پراشتیاق از زمستان سال 1350 لابد در خاطر مادربزرگ ها و پدربزرگ های امروز این شهر هست؛ دیداری که این نخستین تقابل فوتبال تهران و مسجدسلیمان بود؛ شهری که ادعا داشت خاستگاه فوتبال ایرانی است.

اما آن تیم پرسپولیس را مردی خشن به نام آلن راجرز هدایت می کرد؛ نخستین مربی خارجی پرسپولیس تهران که وقتی طعم نخستین شکستش از مسجدسلیمانی ها را چشید، هرگز این خاطره را از یاد نبرد.

پرسپولیس چنان از این باخت شاکی شد که در بازی برگشت با 3گل از سد مسجدسلیمانی ها گذشت و آقای راجرز از این باخت چنان افسرده شد که تا زمانی که در ایران بود، هر وقت اسم مسجدسلیمان می آمد، رعشه می گرفت! او در توجیه این شکست دردناک گفت: ما باید آنها را دست کم با اختلاف 5 گل می بردیم اما غریبه بودن با محل بازی، موقعیت مکانی و رفتار تماشاگران میزبان، ما را آچمز کرد.

برای همین هم بود که وقتی ناصر مجرد، خبرنگار کیهان ورزشی در بهمن 1350 رفت سراغش که سر به سرش بگذارد و از سبک کوچینگش بنویسد، راجرز گفت: من عادت ندارم به هنگام باخت یا پیروزی یا حتی پیش از بازی تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی مسجدسلیمانی های دهه 50 بر آلن راجرز

پیروزی مسجدسلیمانی های دهه 50 بر آلن راجرز