مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 21:152019-11-21سياسي

انجام مطالعات آب شرب پایدار شهرستان سلسله / دفع روزانه 50 تن پسماند


انجام مطالعات آب پایدار سلسله به منظور تأمین آب شرب پایدار شهروندان شهرستان در آینده ضروری است.

- انجام مطالعات آب شرب پایدار شهرستان سلسله / دفع روزانه 50 تن پسماند ایسنا/لرستان رییس امور آب سلسله گفت: انجام مطالعات آب پایدار سلسله به منظور تأمین آب شرب پایدار شهروندان شهرستان در آینده ضروری است.

حجت الله حسنوند در جلسه شورای مدیریت پسماند با اشاره به اینکه در حال حاضر آب شرب شهر الشتر از طریق 7 حلقه چاه که در بالادست منطقه خرگوشناب قرار دارند، تأمین می شود، اظهار کرد: این منطقه جزو مناطق حفاظت شده آبی است.

وی با تأکید بر ضرورت انجام مطالعات آب پایدار شهر الشتر، عنوان کرد: اگر مطالعات آب پایدار انجام نشود، در آینده نزدیک، آب پایدار یکی از مشکلات اساسی شهرستان خواهد بود.

حسنوند با اشاره به دفع روزانه 50 تن پسماند در منطقه خرگوشناب، خاطرنشان کرد: براساس مطالعات کارشناسان، یک سوم این زباله ها، شیرابه بوده یعنی روزانه حدود 15 تن شیرابه وارد سفره های آب زیرزمینی این منطقه می شود که ضرورت جلوگیری از این امر را دوچندان کرده است.

خدیجه بهزادیان معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری سلسله نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری جلسات مختلف و پیگیری و رایزنی های لازم در خصوص جابجایی سایت دفع پسماند شهرستان، اضافه کرد: تا تعیین مکان من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام مطالعات آب شرب پایدار شهرستان سلسله / دفع روزانه 50 تن پسماند

انجام مطالعات آب شرب پایدار شهرستان سلسله / دفع روزانه 50 تن پسماند