مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 12:452019-11-21بين الملل

آمریکا دوباره آتش بیار معرکه شد.


چند روز پیش برخی آشوب طلب در گوشه و کنار کشور بر گلایه و اعتراضات مسالمت آمیز مردم مبنی برگران شدن بنزین آتش ریختند و با تخریب اموال عمومی امنیت مردم را بر هم زدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی؛ چند روز پیش برخی آشوب طلب در گوشه و کنار کشور بر گلایه و اعتراضات مسالمت آمیز مردم مبنی بر گران شدن بنزین آتش ریختند و با تخریب اموال عمومی از جمله تعدادی بانک، پمپ بنزین و حتی تعدادی مسجد، شکستن شیشه منازل مسکونی و بستن راهها آرامش و امنیت مردم را بر هم زدند.

پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا با دخالت آشکار در امور داخلی ایران صراحتا اعلام کرده از اعتراضات در ایران حمایت می کند ، همزمان شبکه های معاند فارسی زبان هم ذوق زده از آشوب های ایجاد شده در کشور ویژه برنامه هایی را تدارک دیدند تا با ارائه اطلاعات آمیخته از راست و دروغ از آب گل آلود ماهی بگیرند.

در پی سهمیه بندی و اصلاح قیمت بنزین در داخل کشور و ایجاد نارضایتی هایی با موج سواری استکبار جهانی و گروهک های ضد انقلاب برخی از عوامل وابسته به آنان در صدد ایجاد آشوب و اغتشاش در داخل کشور بودند که یکی از عوامل اصلی اغتشاش شهرستان بوکان در آذربایجان غربی با نام فاطمه داوند که سوابق فعالیت به نفع گروهک های ضد انقلاب را در کارنامه خود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا دوباره آتش بیار معرکه شد.

آمریکا دوباره آتش بیار معرکه شد.