مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 12:202019-11-21دانش

امشب آخرین مهلت زمان تکمیل ظرفیت ارشد/ آغاز ثبت نام رشته های مهارتی از امروز


مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از پایان مهلت ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت رشته محله های آزمون کارشناسی ارشد سال 98 تا پایان امشب خبر داد و گفت: - ثبت نام برای شرکت در دوره تکمیل ظرفیت رشته های مهارتی دانشگاه علمی کاربردی نیز از امروز پنجشنبه 30 آبان شروع می شود.

دکتر حسین توکلی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر این که مهلت تمدید شده ثبت نام برای انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 98 ساعت 24 امشب پایان می پذیرد، اظهار کرد: داوطلبان متقاضی در این مرحله از ورود به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت 24 امشب فرصت دارند در این مرحله ثبت نام کنند.

همچنین داوطبانی که قبلا نسبت به انتخاب رشته در این آزمون اقدام کردند می تواند در این مهلت باقی مانده نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

وی با تاکید بر این که 50 هزار و 20 داوطلب در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال 98 پذیرفته خواهند شد، تاکید کرد: این ظرفیت بدون لحاظ کردن ظرفیت پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی است.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور خاطر نشان کرد: اطلاعات لازم در خصوص رشته ها و دانشگاه های دارای ظرفیت برای تکمیل ظرفیت آزمون فوق برای داوطلبان شرکت کننده در آزمون و همچنین ثبت نام در کد رشته محله های دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امشب آخرین مهلت زمان تکمیل ظرفیت ارشد/ آغاز ثبت نام رشته های مهارتی از امروز

امشب آخرین مهلت زمان تکمیل ظرفیت ارشد/ آغاز ثبت نام رشته های مهارتی از امروز