مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 11:452019-11-21اقتصادي

ابلاغ 176 میلیارد اعتبار جدید به لرستان/ 75میلیارد وام کم بهره صنعت اختصاص یافت


استاندار لرستان از ابلاغ 176 میلیارد تومان اعتبار جدید ویژه سیل به این استان خبر داد و گفت: همچنین 75 میلیارد وام کم بهره برای بخش صنعت اختصاص یافته است.

- خرم آباد- استاندار لرستان از ابلاغ 176 میلیارد تومان اعتبار جدید ویژه سیل به این استان خبر داد و گفت: همچنین 75 میلیارد تومان وام کم بهره برای بخش صنعت اختصاص یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید موسی خادمی امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طی چند روز گذشته 176 میلیارد اعتبار جدید برای لرستان ابلاغ شده است، اظهار داشت: از این میزان 114 میلیارد برای زیرساخت کشاورزی، 60 میلیارد برای نوسازی مدارس و 6 میلیارد برای حوزه زیرساخت های ورزشی است.

وی تصریح کرد: همچنین در بحث راه و آب روستایی و دیواره های ساحلی آب منطقه ای پیگیر اختصاص اعتبار هستیم و امیدواریم در چند روز آینده اعتبارات لازم اختصاص یابد.

استاندار لرستان یادآور شد: در حوزه صنعت نیز 75 میلیارد وام کم بهره اختصاص داده شده و عدد جدیدی است.

خادمی با بیان اینکه اگر با وجود این پول هایی که با خون دل و سختی می آید، کند حرکت کنیم عمل نابخشودنی است، تصریح کرد: ظرف چند روز آینده جلسه بگذارید و یک به یک پروژه های شروع نشده شرکت آب منطقه ای را نیز بررسی، صورت جلسه و تعیین تکلیف کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ 176 میلیارد اعتبار جدید به لرستان/ 75میلیارد وام کم بهره صنعت اختصاص یافت

ابلاغ 176 میلیارد اعتبار جدید به لرستان/ 75میلیارد وام کم بهره صنعت اختصاص یافت