مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 11:202019-11-21اجتماعي

اجرای سند تحول بنیادین اعتقاد دانش آموزان را تقویت می کند


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: اجرای سند تحول بنیادین منجر به تقویت اعتقاد دانش آموزان خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهین جوانی پیش از ظهر پنجشنبه در جشنواره مهر و مهربانی با نام هویت کودک ایرانی اسلامی در کانون شهید مفتح اردستان اظهار داشت: ما باید این ذهنیت را به کودکانمان القا کنیم که یک ایرانی هستیم تا برای پاسداشت هویت خودشان تلاش کنند.

وی افزود: بحث هویت فرهنگی و پاسداشت ابنیه ها، آثار و تمامی آثار مکتوب و غیر مکتوب، ملموس و ناملموس که به دست ما می رسد باید از آنها درس بیاموزیم تا در کودکانمان نهادینه شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: دوره پیش دبستانی مهم ترین زمان برای شکل گیری شخصیت کودکان است و تربیت خانواده تا قبل از این دوره نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی ابراز داشت: ذهنیت کودکان تا شش سالگی قابل تغییر است چون رفتارهای آنها شکل گرفته، البته برخی از کم و کاستی ها را فقط مدرسه جبران می کند ودر این زمینه ارتباط مستمر والدین و مدرسه امری ضروری است.

جوانی بیان داشت: اولیای دانش آموزان انتظار دارند فرزندانشان فقط در مرحله علمی به شکل قدرتمند در مدارس بدرخشد، اما سند تحول بنیادین با موارد شش گانه روی فکر و اعتقاد آنها همراه با موضوعات تربیت بدنی کار می کند که یکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سند تحول بنیادین اعتقاد دانش آموزان را تقویت می کند

اجرای سند تحول بنیادین اعتقاد دانش آموزان را تقویت می کند